sábado, 23 de octubre de 2010

"Un dia en la meua vida"





Hola a tots/totes,

Aquest és el meu “passe” de diapositives que he creat per a que tots i totes pugueu saber un poc més sobre la meua vida. No té res d’especial, ja que sóc una persona senzilla i amb una vida del més normal. Però bé, hem pense que està prou ben reflexada la meva vida d’estudiant i al mateix temps, de mare de família, mestresa de casa i treballadora.
És molt divertit (encara que un poc estresant) i m’agrada molt anar a la universitat.

Amb aquesta tasca he fet i he aprés moltes coses:

En primer lloc, no sabia ni pujar fotos a l’ordinador. M’he llançat i la veritat és que no és tan complicat. Pràcticament has de seguir el passos que et va marcant l’ordinador.

M’he creat un usuari a Flickr (és una web que permiteix almacenar, ordenar, buscar, vendre, compartir fotografies i videos en línia. També es pot comentar i explorar les imatges d’altres usuaris), que no és massa complicat perquè he creat conters més vegades en altres webs. Per suposat, he fet un àlbum amb totes les fotos que componen la meva vida (LA MEVA VIDA ON LINE) i les he ordenades, numerades i he fet un xicotet comentari. (Les explicacions de cadascuna de les fotografies no són massa extenses, però jo pense que no fa falta res més, perquè les imatges ho diuen tot, encara que sempre està bé que es fassa un comentari explicant el que es veu.)


He buscat informació sobre Creative Commons (és una organització sense ànim de lucre que vol ajudar als artistes a compartir les seues creacions y escollir lliurement quins drets de propietat intel·lectual vol ejercir sobre elles.) He agafat l’opció que puga utilitzar les fotografies qualsevol persona sense ànim de lucre i compartint igual l’obra derivada.

Després he buscat el grup P24-2010 i he incluit totes les imatges del meu àlbum a aquest grup.

També he aprés qué és un “passe” de diapositives i la veritat és que no podia imaginar-me que fóra tan fácil de crear. Té molta utilitat, sobretot per a presentacions que es puguen fer en classe; pots crear les teues pròpies diapositives amb fotos de les vacances de l’any passat, l’aniversari del teu fill, la boda de la teua amiga…


Per tant, cada dia m’adone que estic aprenent coses noves. Coses que fà 10 anys ni ho podria haver imaginat i no vull ni pensar, tot el que hem queda per aprendre, perquè açò…..mai s’acava. Ens queda tot un món per explorar.

Anna

No hay comentarios:

Publicar un comentario