sábado, 16 de octubre de 2010

TWITTER I ALTRES

Ja m’he donat d’alta en Twitter. La veritat és que no he tingut temps de mirar res perqué tinc molta feina, però ja m’he fet seguidora de Jordi Adell i espere fer-me seguidora de molta més gent. Es poden aprendre moltíssimes coses. Ja anirem veient.

Em senc amb la necessitat de donar les gràcies a Jordi pel correu que ens ha enviat a tots els alumnes amb la “valoració general del bloc”. Ha fet que m’emocionara (i ho dic amb el cor a la mà).
Soles cal que mireu que la nostra classe som uns xarradors, però l’altre dia em vaig adonar que mentre Jordi explicava ningú va obrir la boca ni es va tindre que demanar silenci ni una sola vegada. Això significa molt. Això significa que a tots ens interessa el que Jordi estava parlant. Això significa respecte i és el que deuríem tenir tots perqué el respecte és la clau que obre la porta a tota la resta de valors.
Pense que no soles influeix el que ens puga interessar una matèria o no, si  no que el fet que un professor tinga comunicació amb els alumnes i eixa comunicació siga corresposta, també és un punt molt important de recolzament. Pense que Jordi (i acabem de començar) ja ho ha conseguit: una comunicació especial amb els alumnes.
Hem de conseguir, en el nostre futur, que eixa conexió estiga present entre nosaltres (que anem a ser mestres) i els nostres alumnes. Estic segura que mantenint aquesta relació professor-alumne l’ensenyament ens resultarà molt més fácil i com a conseqüència possitiva, l’aprenentatge de l’alumne també.

Simplement volia fer esta observació perqué és el que he sentit quan he llegit el correu de Jordi, i a més a més, és el que a mí em transmet. (Espere no enganyar-me)

Continuaré escrivint.

1 comentario:

  1. Hola Anna,

    Vos he preparat una llista inicial de persones que jo seguisc a Twiiter i que crec que vos pot interessar. Subscrui-te a tots o algunes d'elles i veuràs el poder de Twitter :-)

    salutacions.

    Jordi.

    ResponderEliminar