domingo, 26 de diciembre de 2010

ÚLTIMA ENTRADA DE L'ANY

Be, fins ací el curs de Noves Tecnolgies aplicades a l’educació.
Ja tinc un bloc, una pàgina web que he creat amb els meus companys, un conter en Twitter (que no he utilitzat molt per falta de temps, però que em servirà de molta ajuda d’ara endavant), unes fotografies penjades a flickr, un video penjat a Youtube, totes les explicacions de Jordi plasmades en el meu bloc…. i ara… soles em queda el Portfolio (Mahara).
No m’explaiaré massa perquè tot el que tenia que dir, ja ho he anat comentant al meu bloc i no vull ser repetitiva, però sí que vull remarcar unes quantes cosetes:

Ah! Se m’oblidava. També he aprés a fer pàgines web que m’anirà de luxe per fer la meua pròpia plana web del meu negoci (aquest estiu, quan tinga una mica més de temps). Enric ens a deixat fer, i poc a poc tots els grups hem creat les nostres planes web. També m’ha agradat molt la seua manera d’ensenyar (hem anat descobrint per nosaltres mateixa totes les aplicacions).

He anat escribint al bloc tot el que aprenia per tenir-lo plasmat d’alguna manera i anar-hi sempre que necessite ajuda. Sé que em servirà de molt.
He aprés molt; coses que no sabia, que ni m’imaginava que apendria, encara que en ocasions m’ha costat una miqueta.

No escriuré més del que ja he dit. Ho he repetit moltes vegades i no vull fer-ho més, però per finalitzar, soles dir que tinc molt que agrair a totes les persones que m’han ajudat en el meu procés d’aprenentatge: Fran, Elena, Ivana, Susana i Rosaura com a companys i Jordi i Enric com a professors. A tots ells, MOLTES GRÀCIES per tot.
També donaré les gràcies a altres persones que inconcientment també m’han ajudat, encara que d’una manera més indirecta. GRÀCIES A TOTS.

No hay comentarios:

Publicar un comentario